Reclameabcshop - klantenservice


  • Klantenservice

    Onze afdelingen zijn bereikbaar op: maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur. Mocht u buiten werktijden een vraag hebben voor ons dan kunt u deze natuurlijk stellen per email: info@reclameabc.nl. Wij zullen dan zo snel mogelijk uw vraag beantwoorden. Tevens kunt u bij ons terecht met vragen via de chatfunctie rechts onderin het scherm op iedere pagina.

  • Verzending

    Wij werken samen met DHL als vervoerders voor uw bestellingen. Dit betekent dat DHL de zending ophaalt in ons magazijn en de volgende dag bezorgd. De bezorgtijden van de DHL liggen tussen 08.30-18.00 uur. Indien u niet aanwezig bent wanneer DHL de zending aanbied komen zij de volgende dag weer terug.

    Indien u na 2 keer aanbieden de zending niet hebt kunnen aannemen wordt deze naar het dichtstbijzijnde depot gebracht en kunt u de zending daar binnen 7 dagen afhalen. Indien u de zending niet afhaalt wordt deze geretourneerd aan ons magazijn.

    Verzendbijdrage binnen Nederland is afhankelijk van het totaal bedrag

    Bijdrage Transportkosten     van     €0,00     tot en met     €150,99     =     €09,95
    Bijdrage Transportkosten     van     €151,00     tot en met     €250,99     =     €15,00
    Bijdrage Transportkosten     van     €251,00     tot en met     €500,99     =     €22,50
    Bijdrage Transportkosten     van     €501,00     tot en met     €750,99     =     €30,00
    Bijdrage Transportkosten     van     €751,00     tot en met     €1500,99     =     €45,00
    Bijdrage Transportkosten     vanaf     €1501,00                 =     €70,00
  • Privacy & Security

    Disclaimer

    Reclameabcshop betracht uiterste zorgvuldigheid bij het vervaardigen, samenstellen en verspreiden van de informatie op deze website, maar kan op geen enkele wijze instaan voor de juistheid of volledigheid hiervan. Reclameabcshop aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid voor schade op welke manier dan ook ontstaan door gebruik, onvolledigheid of onjuistheid van de aangeboden informatie en diensten op deze website. De informatie op deze website kan zonder voorafgaande waarschuwing of kennisgeving worden gewijzigd. Het auteursrecht op deze website berust bij Reclameabcshop of bij derden welke met toestemming dit (beeld)materiaal beschikbaar hebben gesteld aan Reclameabcshop. Vermenigvuldiging in wat voor vorm dan ook is alleen toegestaan na voorafgaande toestemming Reclameabcshop.


    Privacy policy

    Dit is de privarcy policy behorende bij de website Stoepbordenabc.nl van Reclame ABC. U kunt deze website bezoeken zonder ons mee te delen wie u bent of enige informatie over uzelf te verschaffen. Er zijn echter situaties waarbij wij informatie van u nodig hebben om bijvoorbeeld met u te corresponderen, een reservering te plaatsen dan wel een inschrijving te verwezenlijken. Wij streven ernaar u dat te allen tijde te laten weten voordat wij persoonlijke informatie via internet verzamelen. Deze website houdt door middel van een teller het aantal bezoekers bij, de websites waar zij van afkomstig zijn en via welke provider men toegang heeft tot het internet. De resultaten worden uitsluitend in geaggregeerde en in niet tot individuele personen herleidbare vorm gebruikt. Verzamelde (persoons)gegevens worden niet aan derden verkocht of ter beschikking gesteld. Dit behoudens speciale omstandigheden, bijvoorbeeld indien wettelijk vereist. Tevens kunt u op ieder gewenst moment verzoeken uw gegevens uit onze bestanden te laten verwijderen.

  • Retourneren en vervanging

    Voor onze handelsartikelen geldt dat u deze binnen 14 dagen na ontvangst kunt retourneren, mits u heeft voldaan aan de volgende voorwaarden:

    * Het artikel is onbeschadigd;
    * Het artikel is compleet;
    * Het artikel zit in de originele verpakking en is ongebruikt.

    Uitgesloten van retour zijn op maat gemaakte producten en producten die door uzelf of door derden zijn aangepast of veranderd. Als u een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneert én heeft voldaan aan de retourneringsvoorwaarden, krijgt u het aankoopbedrag (exclusief de verzendkosten) van het betreffende artikel teruggestort. De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Als wij het artikel niet retour kunnen nemen, brengen wij u daarvan schriftelijk op de hoogte.

    Wilt u een artikel retourneren en voldoet uw zending aan bovenstaande voorwaarden?

    Volg dan deze 3 stappen:
    * Vul bijgevoegd formulier in.
    * Print het ingevulde formulier uit.
    * Voeg het formulier toe aan uw retourzending.

    Download hier het formulier.

    Na de periode van 14 dagen zijn wij wettelijk niet meer verplicht uw retourzending te accepteren.

  • Bestelling

    Bij Reclameabcshop is bestellen heel eenvoudig en houden wij u graag op de hoogte. U krijgt daarom tijdens elke handeling een bericht over de status van uw bestelling. Uw bestelling kent 3 stappen.

    1. Orderbevestiging:

    Na uw bestelling krijgt u netjes een orderbevestiging toegestuurd.

    2. Digitale factuur en feedback verkoopteam:

    Ons verkoopteam checkt al uw gegevens en stuurt u een digitale factuur voor uw administratie. Mochten er vragen of opmerkingen zijn over uw bestelling, dan wordt u persoonlijk gebeld door één van onze medewerkers.

    3. Track & Trace wanneer uw zending wordt verzonden:

    Als uw pakket wordt opgehaald door onze bezorgdienst, krijgt u een Track & Trace link toegestuurd. Via deze link kunt u bijhouden waar uw pakket zich bevindt.

  • Betalen, prijzen & kortingen

    Bij Reclameabcshop shop bepaalt u zelf op welke manier u betaalt. Zo zorgen wij ervoor dat u veilig en gemakkelijk kunt betalen in onze webshop.
    U kunt kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:

    iDEAL:

    iDEAL is snel uitgegroeid tot de meest geaccepteerde online betaalmethode in Nederland en beschikbaar voor iedereen die gebruik maakt van online bankieren. Consumenten betalen in de eigen bankomgeving en betalingen worden direct real-time verwerkt.

    Bancontact / Mister Cash:

    Bancontact / Mister Cash is uitgegroeid tot de favoriete betaalmethode van Belgische consumenten. Betalingen voor zowel online als offline aankopen worden gefaciliteerd. Meer dan 80% van de Belgische webshops biedt Bancontact / Mister Cash aan als betaalmethode.

    MasterCard:

    Mastercard is opgericht als een alternatief voor VISA en is sindsdien uitgegroeid tot een wereldwijde aanbieder van zowel creditkaarten als debet kaarten. Een kwart van alle creditkaart betalingen wordt gedaan met een MasterCard.

    VISA:

    VISA verwerkt jaarlijks meer transacties dan welke creditkaart maatschappij dan ook. In 2014 werd 38,3% van alle creditkaart betalingen gedaan met een VISA kaart. Hiermee is VISA de meest populaire creditkaart voor zowel online- als fysieke aankopen.

    Bankoverboeking:

    Bankoverboeking is een veel voorkomende manier om betalingen te accepteren en geld over te maken. Sinds de overgang naar IBAN en SEPA is het makkelijker dan ooit om betalingen in Europa te accepteren via een bankoverboeking.

    PayPal:

    Paypal is een internationale betaaldienst waarmee de consument betalingen kan voldoen middels een credit kaart, of een e-wallet waarin de favoriete betaalmethoden worden opgeslagen.

  • Order volgen

    Nadat onze vervoerder uw bestelling heeft opgehaald ontvangt u een van ons een mail met de Track & Trace gegevens van uw bestelling. Hiermee kunt u uw zending volgen en weet u wanneer het pakket zal worden afgeleverd.

  • Uw account

    Er zijn verschillende redenen waarom we u vragen om een account aan te maken om artikelen te kunnen bestellen. De belangrijkste zijn:

    * Wij hebben uw gegevens nodig om de door u bestelde artikelen te kunnen leveren.

    * Door middel van uw accountgegevens kunnen wij u online service bieden, zoals bijvoorbeeld inzage in de bestellingen en een overzicht van de bestelhistorie.

    * Na het inloggen staan uw gegevens direct ingevuld, en hoeft u dat dus niet steeds opnieuw te doen.