Welkom bij onze klantenservice

Uw account

Het registreren van een nieuw account

Bestanden

Alles over het opmaken en uploaden van bestanden

Bestelgemak

Tools en koppelingen om jouw bestelgemak te vergroten

Bestellen

Ja, dat is ook nog eens heel eenvoudig! Ga naar de tab ‘bestellingen’ links in je account en open de bestelling die je opnieuw wilt plaatsen. Klik vervolgens op de blauwe knop ‘Opnieuw bestellen’. Deze artikelen (inclusief bestand) worden dan in je winkelwagen geplaatst. Open je winkelwagen, controleer de bestanden en bestellen maar.

Voor 72-uurs leveringen heb je een beperkte tijd om jouw order nog te annuleren. Annuleren is mogelijk totdat deze in productie is. Door ons sterk geautomatiseerd productieproces kan het zijn dat dit samen met andere orders snel wordt doorgestuurd naar onze productie. Wanneer het jou niet meer lukt om deze online te annuleren in je account neem dan contact op met onze klantenservice.

Voor 24 en 48-uurs levering is deze optie er helaas niet. Waarom? Deze bestellingen produceren we zo snel mogelijk om jou de korte levertijd te kunnen garanderen.

Je bestelling annuleren doe je zo: ga naar de tab ‘bestellingen’ links in je account en open de bestelling die je wilt annuleren. Klik vervolgens op de blauwe knop ‘bestelling annuleren’. Daar kun jij je bestelling kosteloos annuleren. Kun je de knop niet aanklikken? Dan is annuleren helaas niet meer mogelijk.

Goed dat je het vraagt, op tijd zijn is belangrijk!

Ben je te laat met bestellen? Oeps! De bezorgdatum verschuift automatisch één dag op. Misschien kun je nog wel kiezen voor een spoedlevering. Wil je een spoedbestelling binnen één werkdag laten bezorgen door ONB? Bestel dan voor 21:30 uur. Wil je de spoedbestelling liever laten bezorgen door DHL? Dan is 16:30 uur de deadline voor het plaatsen van je besteling.

Nee, helaas. Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen. Maar, zolang wij je bestelling nog niet in productie hebben genomen, kun je de bestelling in de meeste gevallen gelukkig kosteloos annuleren. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste wijzigingen.

Voor 72-uurs leveringen heb je minimaal een uur tijd om de bestelling te annuleren. Annuleren is mogelijk totdat deze in productie is. Voor 24 en 48-uurs levering is deze optie er helaas niet. Waarom? Deze bestellingen produceren we zo snel mogelijk produceren om jou de korte levertijd te kunnen garanderen.

Bestel je een product in een grote hoeveelheid van hetzelfde materiaal? Da’s voordelig! Je korting wordt automatisch verrekend in de winkelwagen. Door de diversiteit van ons assortiment verschilt de volumekorting per product en materiaal.

Natuurlijk, als je een opdracht hebt met een hoge oplage en/of een groot oppervlakte dan is het mogelijk een offerte aan te vragen. Stuur een e-mail met een duidelijke omschrijving van de opdracht naar info@reclameabcshop.nl We streven er naar om je binnen één werkdag een passend aanbod te doen.

Wat vervelend dat je geen bevestiging hebt ontvangen! Nooit leuk. Het kan eventjes duren voordat je een bevestiging ontvangt. Ga dan naar de tab ‘bestellingen’ links in je account en controleer of je bestelling in de lijst staat. Staat je nieuwe bestelling in de lijst? Dan is er niks aan de hand, wij hebben je bestelling goed ontvangen.

Zie je jouw bestelling na een kwartier nog niet in je account staan? Dan is er waarschijnlijk iets misgegaan. Neem contact met ons op, we helpen je graag verder.

Bezorgen & afhalen

Als na het bestellen het bezorgadres gewijzigd moet worden dan kan je het beste contact met ons opnemen. Mail ons het nieuwe bezorgadres en bel ons zodat wij direct kunnen kijken of het nog aan te passen is.

Ja, vanuit de winkelwagen of de afreken pagina kan je een bezorgdatum kiezen. Dit is niet met alle artikelen mogelijk!

Iedere bezorgdienst fixt dit op een andere manier:

PostNL: De chauffeur probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, gaat je pakket direct naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt. Er volgt dus geen tweede bezorgpoging.

DHL: De chauffeur probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, komen ze de volgende werkdag weer bij jou langs met je pakket. Mocht ook de tweede bezorgpoging niet lukken, wordt jouw pakket afgeleverd bij de dichtsbijzijnde afhaalpunt.

ONB: Ook de chauffeur van ONB probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, komen ze de volgende werkdag weer bij jou langs met je pakket. In de meeste gevallen nemen ze contact met je op om samen met jou een oplossing te vinden.

Op het moment dat je bestelling is verzonden, ontvang je de verzendbevestiging in een e-mail. Daarmee volg jij eenvoudig de zending.

Nederland
Je hebt keuze uit ONB Bezorgdienst, PostNL standaard, PostNL Spoed (voor 12:00 uur), DHL Standaard, DHL Express (voor 11:00 uur) en DHL Brievenbuspakket.

België
Kies uit ONB Bezorgdienst, PostNL Standaard, DHL Standaard, DHL Express (voor 11:00 uur) en DHL Brievenbuspakket.

Nederland en België.

Volg de bestelling (track and trace) voor de laatste status, want het kan zijn dat de chauffeur vertraagd is. Heb je gekozen voor ONB en heb je nog niets ontvangen? Neem dan spoedig contact op met onze klantenservice. Is de zending vertraagd bij PostNL of DHL? Dan wordt de bestelling in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag aangeboden. Duurt de vertraging meer dan twee werkdagen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Het kan voorkomen dat een van de bezorgdiensten niet beschikbaar is. Dit kan komen doordat:

1. De bezorgdienst kan niet bezorgen op het door jou gekozen adres.
2. Je bestelt tussen 16:30 en 21:30 uur. Voor spoedleveringen kun je dan alleen kiezen voor ONB.
3. Je hebt gekozen voor een spoedlevering van één dag. Niet alle bezorgdiensten zijn dan beschikbaar.
4. Jouw pakket is te groot voor de bezorgdienst.

Het kan zijn dat er nog een pakket onderweg is. Check daarom eerst de verzendstatus (track & trace) van je bestelling.

Zie je dat er geen extra pakket naar je onderweg is? Neem dan snel contact op met onze klantenservice, dan gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag!

Staat je vraag er niet bij?

We staan voor je klaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur.

Telefonisch

070 - 301 02 18

E-mail

info@reclameabc.nl